Saturday, 11 October 2014

Bengkel Nutrisi Shaklee

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua..
Apa khabar? Semoga semua dalam keadaan sihat la hendaknya ya..

Hari ni Maa sungguh teruja nak berkongsi cerita. Siang tadi Maa telah hadir ke Bengkel Nutrisi Shaklee yang diadakan di Shaklee HQ, Bandar Sunway..



Pada mulanya perasaan seronok & takut bercampur baur sebab first time nak kena bawa kereta sendiri ke tempat yang xbiasa. Bagi yang dh biasa tu,pasti xjadi masalah kan. Maa ni hanya berani bawa kereta kat tempat yang dh biasa je. Takut sesat. Tapi nasibla Suami Maa sanggup tunjukkn jalan sekali lagi malam semalam untuk pastikan isterinya ni betul2 ingat jalan n xsesat.padahal hujung minggu lepas dh tunjukkn juga. Terima kasih, Abang.. :)

Pagi tadi lepas hantar anak ke rumah pengasuh (suami kerja), terus gerak ke Sunway. Ahamdulillah selamat sampai..

Peserta bengkel ni dalam lebih kurang 40 orang.. tempat pun selesa. Kemudahan lengkap. Kami merupakan first batch yang berbengkel disini. Pejabat baru Shaklee.. Bengkel ni bermula pukul 10 pagi hinggalah ke petang hampir pukul 5 lebih.

Memang seronok sangat sebab dapat penerangan dengan jelas tentang setiap produk Shaklee. Ada dua orang pakar nutrisi Shaklee yang bagi penerangan. Memang xsempat nak mengantuk..Harap lepas ni dapat la gambaran sebenar apa yang perlu diterangkn bila ada yang bertanya.


Yang menariknya, bukan saja dapat ilmu,tetapi juga disediakan makan tengahari yang sedap di Restoran Marhaba..

               
                 Tengok, ayam dia separuh seorang..


                               Air yang menyegarkan

Yuran hanya RM40 tapi xternilai dengan segala ilmu dan perkongsian pengalaman yang didapati sepanjang bengkel ini berlangsung. Memang sangat2 menarik..

Jadi, apa tunggu lagi, jom mendaftar sebagai ahli Shaklee dan anda boleh dapat banyak kelebihan dan kebaikan. Sihat, Cantik, Ceria dan paling penting, boleh menambah pendapatan bulanan..

Hanya RM65 yuran keahlian seumur hidup.. Jom cepat... Hubungi Maa untuk maklumat lanjut..

No. HP:014 6874707
Emel:fatimahjaafar86@gmail.com
Fb:Fatimah Jaafar
Pages:Sihat Cantik Ceria





0 comments: